Gabinet dentystyczny Kraków | stomatolog Piotr Skarżyński

W naszym gabinecie dentystycznym w Krakowie czeka nowoczesna aparatura diagnostyczna i wiele innych zaawansowanych technologicznie urządzeń umożliwiających świadczenie kompleksowego zakresu usług stomatologicznych. Dbamy o stworzenie Pacjentom komfortowych warunków i przyjaznej atmosfery.

Prowadzący gabinet od 1990 r. stomatolog Piotr Skarżyński zajmuje się zachowawczym leczeniem zębów, a ponadto jest również specjalistą od protetyki stomatologicznej. Mogą Państwo wykonać u nas także zabiegi z zakresu stomatologii estetycznej – zapewniamy m.in. bezpieczne metody wybielania uzębienia.

Stomatolog przyjmujący w soboty w Krakowie

Jeżeli szukają Państwo stomatologa przyjmującego w soboty w Krakowie, zapraszamy do umówienia wizyty. Gabinet dentystyczny Piotra Skarżyńskiego znajduje się w Krakowie na osiedlu Azory i oferuje kompleksowe usługi z zakresu leczenia uzębienia, poprzedzone diagnostyką stomatologiczną. Na miejscu można wykonać rentgen panoramiczny. Każdy Pacjent z bólem zęba lub nagłym ubytkiem zostanie przyjęty.

Nasz gabinet stomatologiczny jest otwarty od wtorku do soboty, żeby ułatwić Pacjentom wizytę w dogodnym dla nich terminie.

Wizyta u dentysty często wiąże się z negatywnymi doświadczeniami, dlatego lek. dent. Piotr Skarżyński dokłada wszelkich starań, aby Pacjenci w czasie wizyty czuli się komfortowo, a zabiegi były wykonywane sprawnie i możliwie bezboleśnie, w sympatycznej atmosferze. Zdrowe zęby, pozbawione kamienia nazębnego i ubytków, gotowe są do przeprowadzenia zabiegu wybielania.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty!

Leczenie zębów

Leczenie uzębienia

Stomatologia zachowawcza, plombowanie i leczenie uzębienia. Endodoncja – leczenie kanałowe, wypełnianie ubytków, zapobieganie i leczenie próchnicy. Ratowanie zębów przed usunięciem (ekstrakcją).

Protetyka stomatologiczna

Protetyka dentystyczna

Protetyka to odbudowa zniszczonych zębów i uzupełnianie braków w uzębieniu, przy jednoczesnej poprawie funkcji mowy i estetyki twarzy. Zakładanie protez, koron, mostów i licówek.

Usuwanie kamienia nazębnego, piaskowanie

Usuwanie osadów, kamienia nazębnego

Profilaktyka stomatologiczna i ochrona przed próchnicą: piaskowanie i skaling. Usuwanie osadu i przebarwień z zębów oraz kamienia (złogów) nazębnego. Lakierowanie i lakowanie zębów.

Wybielanie

Wybielanie uzębienia

Wybielanie, czyli stomatologia estetyczna, pomaga cieszyć się pięknym, zadbanym uśmiechem. Zabieg rozjaśniania zębów w gabinecie stomatologicznym jest bezpieczny i długotrwały.

Dlaczego warto odwiedzić nasz gabinet dentystyczny?

Nasz gabinet dentystyczny w Krakowie zapewnia Pacjentom kompleksową obsługę stomatologiczną. Przeprowadzamy zabiegi z zakresu higienizacji zębów, takie jak m.in. skaling, fluoryzacja i lakierowanie, zajmujemy się profilaktyką próchnicy. Oferujemy leczenie endodontyczne, niezbędne w przypadku wystąpienia stanu zapalnego miazgi zęba. Wykonujemy uzupełnienia protetyczne stałe i ruchome. Możemy zaproponować także szereg usług mających na celu poprawę estetyki uśmiechu – w tym rozjaśnienie uzębienia.

Podczas zabiegów wykorzystujemy wyłącznie najwyższej jakości atestowane materiały. Bezpieczeństwo Pacjentów to nasz priorytet. Sięgamy również po nowoczesne technologie leczenia i środki znieczulające – dzięki temu dyskomfort i dolegliwości bólowe odczuwane w trakcie terapii są ograniczone do minimum.

Zdajemy sobie sprawę z tego, że dla wielu Pacjentów leczenie u stomatologa wiąże się ze sporym stresem. Dlatego też dbamy o to, by w naszym gabinecie dentystycznym panowała sympatyczna atmosfera. Szczegóły prowadzonej terapii zawsze dostosowujemy do potrzeb konkretnej osoby i dokładnie wyjaśniamy możliwe w danym przypadku metody leczenia. Zależy nam na tym, by Pacjenci czuli się u nas komfortowo.

Ból zęba może pojawić się w najmniej spodziewanym momencie, w tym również w weekend. Znalezienie stomatologa w sobotę w Krakowie to nie zawsze łatwa sprawa – jednak dla wygody Pacjentów nasz gabinet dentystyczny jest otwarty także i w ten dzień.

Jak często powinno się chodzić do stomatologa?

Dzięki regularnym wizytom u stomatologa możliwe jest utrzymanie uzębienia w dobrej kondycji. Nie wszystkie choroby zębów rozwijają się objawowo – z tego też powodu łatwo przeoczyć ich pierwsze stadium. Późne wdrożenie terapii może nie uchronić przed powikłaniami – niekiedy i tak konieczne jest usunięcie zęba. Systematyczne kontrole dentystyczne to więc podstawa, by uchronić się przed takimi sytuacjami.

Do stomatologa powinno się uczęszczać minimum raz na pół roku. Niekiedy dentysta może zalecić częstsze wizyty. Należy bowiem zaznaczyć, że istnieją czynniki, które zwiększają ryzyko wystąpienia próchnicy czy zapalenia dziąseł. Są to m.in. przyjmowanie niektórych leków (przeciwhistaminowe, przeciwbólowe, przeciwdepresyjne), cukrzyca, refluks żołądkowy, ciąża.

Na wizytę w gabinecie dentystycznym powinno się też niezwłocznie zdecydować, jeżeli zaobserwuje się takie objawy, jak m.in. ból zęba lub dziąseł, krwawienie lub obrzęk dziąseł oraz nadwrażliwość zęba na zmiany temperatury.